Kärcher K 2.36M T 50

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Kärcher K 2.36M T 50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,8

H.W.1 08-06-2010
Geschreven voor: Kärcher K 2.36M T 50

Ik vind dit app. met de hulpstukken een aardige mis kleun.
Het reinigen duurt lang omdat de druk en de water opbrengst te laag is. Het lijkt een prof.toestel maar dat is alleen de buitenkant, inwendig zit er geen verschil met de goedkopere volgens mij.

De service als je net 1 maand uit de garantie bent kan je het wel vergeten en is schrikbarend duur.
Na ong. 4 uur in 2 jaar begeeft de vuilfrees het, als je dan deze van voren los draait en het houdertje waar een kogel en het spuit mondje zit was gebroken.Je denkt dan even dit te vernieuwen iets wat nog geen 5€ zou mogen kosten, helaas dit is niet te verkrijgen koop maar een nieuwe vuilfrees voor 55 €, dit kost meer als de helft van een nieuwe machine met alles er bij.
Nog sterker een mach. K2.14 kost maar in de handel tussen de 55 en 69 euro en daar zi dezelfde vuilfrees bij. Wat dat betreft zijn deze home mach. knudde ik snap niet hoe zo'n prof. merk deze troep op de markt brengt, voor mij niet meer dit merk.